ЕРЕЖЕ бейнелеу өнерінен конкурс өткізу туралы (формат – көрнекі диктант) «Живописные грани»
ЖҮКТЕП АЛУ
Көрнекі диктант (бұдан әрі – Конкурс) жыл тақырыбы бойынша «Живописные грани» жалпы атауымен өткізіледі.Конкурс мектеп оқушыларының Қазақстан аймақтары мен халықтарының тарихы мен мәдениетін зерделеу, туған қаласы немесе елді мекенінің өмірінен тарихи нақты кезеңнің немесе оқиғаның көркем бейнесін жасау мақсатында өткізіледі. Конкурсқа дайындық кезеңінде оқушылар қажетті материал жинау дағдыларын игереді,өлкенің тарихын,дәстүрін, сәулетін, материалдық мәдениетін зерттейді, көркемдік зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
Конкурс қорытындысы бойынша бейнелеу өнері педагогикасын қолдау және дамыту мақсатында мұғалімдер үшін семинар-тренингтер мен дөңгелек үстелдер ұйымдастырылады.
1. Жалпы ережелер
1.1. Осы Ереже Конкурсты ұйымдастыру және өткізу қағидаларын, оны ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етуді, қатысу және жеңімпаздарды анықтау қағидаларын айқындайды;
1.2. Конкурс жыл сайын өткізіледі, оған Солтүстік Қазақстан облысының білім беру ұйымдарының 7 жастан 18 жасқа дейінгі қоса алғанда оқушылары қатысады;
1.3. Конкурс ұйымдастырушылары – «Ермек Серкебаев атындағы өнер колледжі-өнерде дарынды балаларға мамандандырылған мектеп - интернат Кешені» КММ
2. Конкурстың міндеті мен мақсаты
2.1. Конкурстың мақсаты:
-
- азаматтық қоғамды дамытудағы өнер және көркемдік педагогиканың әлеуметтік рөлін арттыру, қоғамның негізгі дәстүрлі құндылықтарын тәрбиелеу, ел бірлігін нығайту және тарихқа деген оң қызығушылықты дамыту;
-
- Қазақстанның және халықтарының тарихы мен мәдениетін зерттейтін оқушылардың туған қаласы немесе елді мекенінің дәстүрі, сәулет мұрасы және материалдық мәдениеті негізінде тарихи нақты кезеңнің немесе оқиғаның көркем бейнесін жасаудағы көркемдік-зерттеу қызметі.
2.2. Конкурстың міндеті:
-
- балалардың өз елінің тарихына, мәдениеті мен дәстүріне деген дүниетанымының айқын көрсеткіші ретінде олардың көркем шығармашылығына қоғамның назарын аудару;
-
- мектеп оқушыларының Қазақстан халықтарының мәдениеті мен өзіндік ерекшеліктерін зерттеудегі ынтымақтастықты дамыту;
-
- өнерде дарынды балалардың шығармашылық әлеуетін қолдау, дамыту және жүзеге асыру және олардың кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау;
-
- өнер мұғалімдеріне дарынды балалармен жұмыс жасауда көмек және қолдау көрсету, балалардың дарындылығын анықтау және қолдау;
-
- оқушылардың шығармашылық әлеуетін, олардың функционалдық сауаттылығын дамыту және метапәнді оқыту нәтижелерін жақсарту мақсатында жалпы, қосымша білім беретін бейнелеу өнері мұғалімдерінің кәсіби шеберлігі мен біліктілігін арттыру;
-
- дарынды жастарға олардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға көмектесу және көмек көрсету, жас суретшілердің шығармашылық және инновациялық қызметін қолдау, өнер жетістіктерін насихаттау.
2.3. Конкурстың мақсаттарына қол жеткізу және міндеттерді шешу үшін мыналар жүзеге асырылады:
-
- конкурсты әдістемелік, ұйымдастырушылық, техникалық, ақпараттық және технологиялық қамтамасыз ету;
-
- конкурсты ұйымдастыру комитеті мен қазылар алқасын құру, оның құрамына «Ермек Серкебаев атындағы өнер колледжі-өнерде дарынды балаларға мамандандырылған мектеп - интернат Кешені»КММ мұғалімдері, Халықаралық суретшілер одағының мүшелері, Қазақстан Республикасы Суретшілер одағының мүшелері кіреді;
3. Конкурсқа қатысуға өтінім нысаны
Өтінім ұйымдастырушылардың мекенжайына өтінімдерді беру үшін көрсетілген мерзімнен кешіктірмей электрондық пошта арқылы берілуі тиіс.
ҚАТЫСУШЫНЫҢ САУАЛНАМАСЫ
1
|
АТЫ -ЖӨНІ
|
|
2
|
ТУҒАН ЖЫЛЫ:
|
|
3
|
МЕКЕН -ЖАЙЫ:
|
|
4
|
БАЙЛАНЫС ДЕРЕКТЕРІ
(E-MAIL, ТЕЛ.):
|
|
5
|
ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІ:
|
|
6
|
ОҚУ ОРНЫНЫҢ АТАУЫ, МЕКЕНЖАЙЫ:
|
|
7
|
ЖЕТЕКШІНІҢ АТЫ -ЖӨНІ (толығымен)
|
|
4. Конкурс жұмыстарының тақырыбы, номинациялары, талаптары
4.1. Конкурсқа жыл тақырыбына сәйкес әртүрлі техникада (графика, кескіндеме) жасалған жұмыстар қатысады.
4.2. Конкурсқа қатысушыларды дайындау табиғи құбылыстар мен жыл мезгілдерінің ерекшеліктері, тұрғылықты жердің тарихындағы, сәулетіндегі және материалдық мәдениетіндегі оқиғалар туралы көрнекі материалдарды зерделеуден және жинақтаудан тұрады.
4.3. Қазылар алқасы конкурстық іріктеуге қатысқан әрбір жас санатындағы жұмыстарды бағалайды: кіші 7-10 жас, орта 11-14 жас, жоғары 15-18 жас.
4.4. Барлық қатысушылар топтарға бөлінеді:
-
- жалпыбілім беру (жалпыбілім беретін мектеп оқушылары);
-
- арнайы білім (көркем студия,өнер мектебі оқушылары).
5. Конкурстың шығармашылық жұмыстарын бағалау критерийлері
5.1. Жұмысты бағалау кезінде мыналар ескеріледі:
5.2. Күндізгі кезеңнің қазылар алқасы барлық жас топтары үшін конкурстық жұмыстарды бағалау критерийлері бойынша (0-ден 10-ға дейін) ұпай береді:
-
- тақырыпты түсіну және тәжірибе (сюжетті мағыналы және эмоционалды түсіндіру);
-
- бейнелі мазмұнның мәнерлілігі;
-
- бейнелеу құралдарын іздеудегі тапқырлық, көркем материалдардың табиғатына сезімталдық;
-
- тақырыптың композициялық, колористік, ырғақты шешімі;
-
- орындаудың дербестігі мен өзіндік ерекшелігі.
5.3. Қазылар алқасы сонымен қатар әртүрлі жас топтарына арналған бейнелеу өнерін бағалау критерийлері бойынша жұмыстарды бағалайды:
1 жас ерекшелік тобы (7-10 жас):
-
- парақта бейнені құра білу;
-
- түсті және тональдық қатынасты, негізгі пропорцияларды және қарапайым заттардың сұлбасын бере білу.
2 жас ерекшелік тобы (11-14 жас):
жарықтандыру және жарық-ауа ортасының ерекшеліктерін, кеңістіктегі пропорциялар мен көлемді, жоспарлауды, әртүрлі текстуралардың материалдылығын жеткізе білу.
3 жас ерекшелік тобы (15-18 жас):
-
- бейнелі және бейнелі-пластикалық шешім таба білу;
-
- колоритті анықтау мүмкіндігі;
-
- жарық-ауа ортасының тональдық қатынасын жеткізуде еркін сөйлей білу; материалдың көлемін, пішінін, текстурасын,жарық сәуле мен көлеңкені үйлестіру және тональдық қатынас арқылы беру.